سائرانه

هرچه دلم خواست اینجا می نویسم..

سائرانه

هرچه دلم خواست اینجا می نویسم..

سائرانه

نغمه کجا و من کجا ساز سخن بهانه ایست
سوی قطار میبرم ناقه بی زمام را
(اقبال لاهوری)

آخرین مطالب
پیوندها

چشم‌هایم

دوشنبه, ۱ آبان ۱۴۰۲، ۰۸:۵۰ ب.ظ

اگر چشم‌هایم را از دست بدهم...

دلم تنگ میشه واسه شب‌های نورانی شهر...

واسه دیدن خودم داخل شیشه اتوبوس...

واسه غروب سرخ خورشید و واسه آسمان اذان مغرب...

واسه ابرهای زیبای غروب...

واسه چهره پدر ومادرم...

واسه تنهایی بیرون رفتنم...

واسه ظرف شستن...

واسه دیدن بخار شیرداغ زمستون

  • سائر ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی