سائرانه

هرچه دلم خواست اینجا می نویسم..

سائرانه

هرچه دلم خواست اینجا می نویسم..

سائرانه

نغمه کجا و من کجا ساز سخن بهانه ایست
سوی قطار میبرم ناقه بی زمام را
(اقبال لاهوری)

آخرین مطالب
پیوندها

شاه چراغ...

يكشنبه, ۵ شهریور ۱۴۰۲، ۰۲:۲۳ ب.ظ

من دیروز رفته بودم شاه چراغ و بعد از چهار سال به کل یادم رفته بود چه شکلی بود و الآن برام کلی خاطره شد!خیلیییییی آینه کاری داشت و قشنگ بود و من روزه بودم و نماز هام رو به زور خوندم داخل ضحن هم افطار کردم و یه تسبیح هم خریدم تسبیح سنگ عقیق شرف الشمس قشنگه ها ولی بقیه میگن زشته:/...

از غرفه اونجا صحیفه سجادیه خریدم و حتما تاکید می‌‌کنم حتما از ترجمه حسین انصاریان بخرید من رنگ صورتیش رو خریدم:)))خیلی قشنگ بود...

  • سائر ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی