سائرانه

هرچه دلم خواست اینجا می نویسم..

سائرانه

هرچه دلم خواست اینجا می نویسم..

سائرانه

نغمه کجا و من کجا ساز سخن بهانه ایست
سوی قطار میبرم ناقه بی زمام را
(اقبال لاهوری)

آخرین مطالب
پیوندها

جلسه راهنمایی رانندگی

چهارشنبه, ۲۵ مرداد ۱۴۰۲، ۰۶:۴۱ ب.ظ

امروز جلسه راهنمایی رانندگی جلسه هفتم داشتم.خیلی دیگه الآن تسلطم بیشتر شده و استرسم کمتر شده.اولش فکر می کردم ماشین سواری کار خیلی سختیه اما الآن میبینم.تسلطم روی کلاچ بیشتر شده.تسلطم روی کلاچ بیشتر شده و دیگه برای عوض کردن دنده یک و دو ترس ندارم.

الآن تا حدودی از زندگی شخصی معلم راهنمایی رانندگیم خبر دارم.اسم دخترش آیلینه و خانه اجاره ای هست.مذهبی طور نیست و یه خواهر زن داره.مادرش خیلی حساسه و استقلالی دو آتیشه هست و طرفدار بارسا و منچستر سیتی هم هست.از اونجا که پرسپولیسی هستم آبمون تو یه جوب نمیره:/....ولی خوب در کل خوبه و در آینده بیشتر می نویسم از آموزش رانندگی...

فعلا دور دو فرمون رو یاد گرفتم تا ببیم چی میشه....

  • سائر ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی