سائرانه

هرچه دلم خواست اینجا می نویسم..

سائرانه

هرچه دلم خواست اینجا می نویسم..

سائرانه

نغمه کجا و من کجا ساز سخن بهانه ایست
سوی قطار میبرم ناقه بی زمام را
(اقبال لاهوری)

آخرین مطالب
پیوندها

یه پیشنهاد

سه شنبه, ۲۴ مرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۴۵ ب.ظ

من الآن داشتم به ویس ده دقیقه ای خودم که اواخر فروردین ماه گرفته بودم گوش میکردم و واقعا خیلی باحال بود داخلش با خودم حرف میزدم و یه جورایی بیشتر از اینکه درد و دل کنم واسه خودم منبر رفته بودم:/....پیشنهاد میدم این کار رو انجام بدید.اگه دیدین حوصله حرف زدن واسه خودتون رو دارید،حالا در مورد هر چیزی با خودتون حرف بزنید و این رو ضبط کنید،بعدا براتون خیلییییییییییییییییییی خاطراه انگیزه میشه:)

  • سائر ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی