سائرانه

هرچه دلم خواست اینجا می نویسم..

سائرانه

هرچه دلم خواست اینجا می نویسم..

سائرانه

نغمه کجا و من کجا ساز سخن بهانه ایست
سوی قطار میبرم ناقه بی زمام را
(اقبال لاهوری)

آخرین مطالب
پیوندها

من در جاهای دیگر

جمعه, ۷ مهر ۱۴۰۲، ۱۰:۱۴ ق.ظ

میتونید من رو قسمت پیوندهای روزانه در ویرگول و بلاگفا پیدا کنید:)...

 

اگه رفتید بلاگفا اون پایینش دوتا آهنگ گذاشتم امیدوارم خوشتون بیاد:)...قسمت 5 تا تیکه هم 5 تا تیک رو بزنید اگه از سایت خوشتون اومد:)

بلاگفا

من در ویرگول:

ویرگول

  • سائر ...

نظرات  (۱)

  • یاسمن گلی :)
  • مرسی بابت اطلاعت :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی