سائرانه

هرچه دلم خواست اینجا می نویسم..

سائرانه

هرچه دلم خواست اینجا می نویسم..

سائرانه

نغمه کجا و من کجا ساز سخن بهانه ایست
سوی قطار میبرم ناقه بی زمام را
(اقبال لاهوری)

آخرین مطالب
پیوندها

فیلم هیاهو

چهارشنبه, ۱ شهریور ۱۴۰۲، ۰۳:۱۹ ب.ظ

امروز فیلم هیاهو رو تموم کردم خیلی فیلم قشنگی بود...

داخلش پز از احساسات دوری و جدایی و غم و شادی و دل شکستن و دل بدست آوردن بود...

برای نیشا خیلی دلم سوخت...آخی چه قدر مظلوم بود داخل فیلم...

یه فیلم در مورد یه مرد که خیلی به ظاهر خودش و آبروش اهمیت میده و هرکاری میکنه تا این تصویر خراب نشه و زنش رو که صرع داره با خودش نمیبره بیرون تا یه وقت جلوی کسی غش نکنه و آبروش نره جلوی کسی...و همیشه به خودش سخت میگیره...

خیلی قشنگ بود....حسی که به این فیلم داشتم رو فکر نکنم به فیلم دیگه ای داشتم...از ده بهش 7 میدم می تونست یه کم مسخره بازیاش کمتر باشه البته در کل خوب بود...

می تونید این فیلم رو از سایت آپ تی وی دانلود کنید...

  • سائر ...

نظرات  (۱)

گاهی آدم شک می کنه ما در خدمت آبروییم یا آبرو در خدمت ما...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی